среда, 08 април 2020
×

Упозорење

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 227

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 206

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 205

Израчунајте помоћу ове формуле да ли имате ПРЕВЕЛИК СТОМАК

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна
 
Неко може да има већи стомак, али да не буде огроман у односу на његову грађу Специјалиста за мршављење Сали Нортон тврди да масноће које се налазе око струка више говоре о здрављу него тежина генерално. Човек може бити нормалне килаже, а имати истакнути пивски стомак, који упозорава на ризик од дијабетеса или срчаних болести. Међутим, здравствено гледајући, свакако је боље имати велику гузу и облик тела попут крушке него бити попут јабуке. Можете врло лако сазнати какве сте грађе и како вам је масно ткиво распоређено, само морате израчунати обим струка и бокова. Однос струка је мало изнад пупка и мери се на најужем делу. Најједноставније га је одредити тако да се нагнемо на једну страну и одредимо место где долази до преклапања. Кукови се мере на најширем делу, око задњице. Вредности које сте добили мерењем поделите и добићете однос струка и кукова. Он код жена не сме бити већи од 0,85, а код мушкараца од 1. Foto-ilustracija: Profimedia Велики стомак је показатељ вишка масти у јетри и око других унутрашњих органа, а повезан је и са метаболичким синдромом. Може изазвати разне проблеме попут високог крвног притиска, масне болести јетре и дијабетеса типа 2 што открива склоност срчаним и можданим ударима. Нажалост, научници још увек не знају зашто се масноће таложе на различите начине код људи. На то имају утицај пол, генетика, стрес, дроге као што су стероиди и остали фактори. Када је реч о мршављењу, тешко је изгубити килограме с тачно одређеног дела тела. Ипак, губитак тежине ће смањити масноће у организму, око струка и на другим подручјима. Стога треба смањити унос хране, али притом такође пазити на квалитет, не само на количину. Истраживања су потврдила ефикасност дијета са мање шећера. Најбоље је ограничити се на шест кафених кашичица шећера на дан. Препорука се односи на сву храну коју конзумирамо. Уз то, фокус је на супстанци нулин која се налази у луку, бананама, празилуку, артичокама, шпарглама и пшеници. Инулин утиче на контролу глукозе која је најранији показатељ метаболичког синдрома. Повећава ниво здраве бактерије у пробавном систему, а неке студије потврђује његову делотворност за губитак тежине. Ипак, немојте мислити да постоје додаци од којих ћете магично смршати. Увек постоји опасност од нуспојава, међу које спада погоршање синдрома иратибилног колитиса. Најбоље је избацити храну богату прерађеним шећером и повећати унос поврћа и житарица. Уз то је препоручљиво да се бави физичком активношћу. Но, никако се не треба нервирати због своје тежине јер како бисте успели у свом циљу и ум треба бити у врхунској форми. Када све то уравнотежите, килограми ће се топити и једино ћете бринути око куповине нове одеће. Телеграф.рс

Анкета

Да ли сте задовољни водоснабдевањем на територији градске општине Гроцка

Најчитаније